Mikina versus svetr

Mladí snad už vůbec nechodí ve svetrech. Alespoň jsem již dlouho nic takového neviděl. Možná je to tím, že nemá kapuci, možná vyšel z módy, ale také jen prostě není tak pohodlný, protože musí být na něčem. Minimálně na tričku, optimálně na košili. Kdežto mikina se dá v klidu nosit na holém těle, aniž by „kousala“, což se o některých svetrech napsat tak jednoznačně nedá. Ale ani o mikinách, protože to záleží hlavně na materiálu.

mikiny

My se však na jeden z těchto dvou oděvních svršků podíváme blíže, a to na ten, na který se dají lépe a pohodlněji umístit reklamy, nebo různé jiné motivy. Asi nemusím psát, o kterou část oděvu jde, protože ta druhá je převážně pletená a tam něco umístit snad ani nejde.

Nuže, reklamní mikiny nejsou vůbec nějakou novou záležitostí a ani jich není málo. Ve velké většině případů jsou na nich loga známých firem, společností, nebo jen jejich výrobky či název. A pokud se to snoubí s barvou, je výsledek dokonce leckdy i hezký. Jednobarevné sice také ujdou, ale s vkusnou reklamou jsou prostě „živější“, že ano.

Není známo, co vede člověka ke koupi té či oné, asi v tom hraje značnou, ne-li hlavní roli vkus dotyčného jedince. Kdo má rád modrou barvu, jde po ní a reklamu v duchu této barvy uvítá. Pokud bude reklama v barvě jiné, koupí také, ale již nebude tak nadšen. A výběr s reklamou či bez? Také čistě záležitost vkusu. Proč nemít na mikině například hezký znak než ji mít jen jednobarevnou. Ale někdo tam zase nic mít nechce, a tak jde po mikinách bez reklam.

mikina

Zde lze prostě vidět i vkus každého jednotlivce. I když už samozřejmě není doba, kdy se podle odění posoudí rychle i člověk.

Nuže, reklamní mikiny je dobré kupovat, pokud vám nejsou vyloženě proti srsti. Pomáháte tím firmě při propagaci a možná tím zvyšujete povědomí o ní. A to jistě stojí za to při koupi uvážit.